Az első találkozás után az összes ismerősömnek elküldtem a MAYDAY SOFŐRSZOLGÁLAT számát, mivel jelentős különbséget tapasztaltam a szolgáltatások színvonalának vonatkozásában – persze a MAYDAY javára.

M. Tamás – igazgató

A sofőrszolgálatok használata nagyon kényes pont a döntések során. Jelentős különbségek tapasztalhatók sofőrszolgálat és sofőrszolgálat között. Ez az, amit jól kell megválasztani, hiszen az autó állapotának megőrzésén túl, van egy sokkal értékesebb momentum, a testi épség, akár az emberi élet. Köszönöm, hogy vagytok!

K. T. – alkalmazott

Az autóm hozzávetőlegesen 30 milliót ér. Nappal el kellett volna vinnem a gyerekeimet különórára, de nem fért bele az időmbe. Hívtam a MAYDAY SOFŐRSZOLGÁLATOT, és a legdrágább kincseimet rájuk bíztam. Amint célba értek a gyerekekkel, jött a hívás, hogy a küldetés teljesítve, jönnek vissza az autómmal. A gyerekek beszámolói alapján a sofőr nagyon kedves volt velük. Ebben minden benne van. Mindörökké MAYDAY SOFŐRSZOLGÁLAT!!!

Sz. Gyula – vállalkozó

A MAYDAY SOFŐRSZOLGÁLAT drága? Mennyibe kerül egy „helyszíni kikapás”? Mennyibe kerül egy új jogosítvány? Mennyibe kerül egy/két összetört autó javíttatása? Mennyibe kerül a személyi sérülés? Mennyibe kerül az emberi élet? Na hát, csak okosan! Ez nem szerencse kérdése. Nekem eszembe sem jutna ezen spórolni.

Kovács G. – könyvelő

„Önök olvasták a „SOFŐR KERESTETIK” oldalt? Nem bízzák a véletlenre a sofőrök megválogatását. Gondoltam, letesztelem őket. Egyszer… kétszer … sokszor. Több sofőrhöz is volt szerencsém, és tényleg … A MAYDAY SOFŐRSZOLGÁLAT tudja, hogy itt kezdődik minden. Leginkább az tetszik bennük, hogy tisztában vannak a felelősségük súlyával.

T. Péter

“A MAYDAY SOFŐRSZOLGÁLAT szolgáltatásával kapcsolatosan az a személyes tapasztalatom, hogy mindenekelőtt az ügyfél igényét tartják szem előtt, megbízható, pontos, ügyfél-centrikus szolgáltatást nyújtanak.
Mind hosszabb, mind rövidebb út megtételére igénybe vettem szolgáltatásukat, és ami számomra rendkívül fontos, hogy mindvégig biztonságban éreztem mind az autómat, mind saját magamat a sofőr mellett. A szolgáltatást nyújtó sofőrök megbízhatóak, rutinos vezetők, és lényeges szempont még számomra a kultúrált megjelenésük.
Egy további példát még említenék, ami számomra (pozitív értelemben) meglepő volt: az első szolgáltatást követően, a következő alkalommal a telefon túlsó oldalán, a nevemen szólítva köszöntöttek. A telefonszámhoz náluk tényleg ügyfél tartozik.
Természetesen a piacon lévő további, azonos szolgáltatást nyújtókkal én is összehasonlítottam szolgáltatásukat, és nem kérdéses, hogy ha szükséges melyik számot tárcsázom, ha sofőr-szolgáltatást kívánok igénybe venni, és biztonságosan akarok célba érkezni.”

dr. Lukács Andrea – jogi igazgató

A MAYDAY SOFŐRSZOLGÁLAT megbízható és kiszámítható segítséget jelent a nap bármely szakában, legyen akár ünnepek éjszakáján vagy egyszerű munkanapi délutánon. A várakozási idő elfogadható (20-40 perc között általában), és a rendelés felvételekor a megadott időt többnyire tartani tudják. Nagyobb társasággal, több autóval és több közbenső címmel sem tudtuk zavarba hozni őket, az árak mérsékeltek, a sofőrök magabiztosak és az utasok pillanatnyi egészségi állapotának megfelelően vezetnek. Már több éve havi rendszerességgel veszem igénybe a MAYDAY SOFŐRSZOLGÁLATOT, eddig panaszra nem volt okom.

H. Péter – törzsutas

Vidéki esküvőből segítettek hazajönni. Korrekt ár, korrekt szolgáltatás. Csak ajánlani tudom!

Laci

Dominika csapat pontos, jól szervezett, megbízható. Nem csalódtam még bennük. Gratulálok, csak így tovább!

Laccancs

Én azért szeretem a MAYDAY SOFŐRSZOLGÁLATOT, mivel mindig fogadják a hívásom, megbízhatóak, pontosan érkeznek, van kiváló női sofőrjük is, és rájuk lehet bízni bármely autó típust.

Edmund

„Rengeteg sofőrszolgálattal utaztam már, így van viszonyítási alapom. A MAYDAY CSAPAT messzemenően a legtöbbet nyújtotta számomra. A válogatott sofőrök, a diszpécser kedvessége, a kiállási idő, az autóm kezelése, a helyismeret, a rugalmasság és még sorolhatnám! Számomra ők az etalon!”

H. Károly – ügyvezető

„Köszönöm a szolgáltatást, élmény volt sofőrként a jobb 1-ben hazáig élvezni, hogy milyen, amikor oda viszik az embert, ahova kéri! További sikeres éveket kívánok!”

V. Sándor

„Nagyon köszönöm, hogy mindig biztonságosan hazajuttatjátok az én kicsikémet!”

(Egy törzsutasunk nővére)

„A szolgáltatás kiváló, a társaságból mindenki rendkívül elégedett veletek!”

S. Péter – ügyvezető

„Sokáig taxis sofőrszolgáltatást vettem igénybe. A MAYDAY lényegesen olcsóbb ennél, és mivel kifejezetten ezzel foglalkoznak, így nem jelent számukra kihívást a 400 LE-s autóm sem. Nagyon örülök, hogy rájuk találtam. Csak így tovább!”

B. Zsolt – vállalkozó

„Vannak dolgok, amiben az olcsóság a mérvadó. Úgy gondolom, hogy ez a kivétel. A MAYDAY SOFŐRSZOLGÁLAT árai középszintűek, de ami mögötte van…! Eleinte én is az olcsóbbat választottam, és az ígért 30 perces kiállásból lett 1,5-2 óra, netán elérhetetlen lett a hívott sofőrszolgálat, tehát cserbenhagytak. Az is előfordult, hogy gyilkolták az autómat, meg az is, hogy szabályosan félt tőle a sofőr. Na és a fazonok, akiket be kellett engednem az autómba… Mióta a MAYDAY-jel utazok, megtaláltam a számításaimat, és akár nyugodtan el is aludhatok, mert jó kezekben vagyunk – én és az autóm. Köszi MAYDAYSOFŐRÖK!”

Horváth G. – vállalkozó

„Én egy igényes és praktikus ember vagyok, így a konkrét sofőrhöz nem, de a MAYDAY SOFŐRSZOLGÁLATHOZ ragaszkodok. Próbálja ki, és megtudja, hogy miről beszélek!”

Egy bankár

„Számomra az általános sofőri szolgáltatáson túl nagyon fontos a diszkréció, mivel ismert ember vagyok. Itt maximálisan megkapom. Köszönöm!”

„SOFŐRSZOLGÁLAT, SOFŐRSEGÉLY, PÓTSOFŐR = MAYDAY SOFŐRSZOLGÁLAT. Ez ilyen egyszerű. Nem kell tartalék sofőrszolgálati szám a telefonomba. Nekem ez bőven elég.”

D. Miklós – vállalkozó

„Tudtommal a MAYDAY a weblapon és néhány vendéglátós helyen kívül nem hirdeti magát. Ez egy olyan tevékenység, ami abszolút a bizalomra épül. Mégis a legfontosabb marketingjük, az utak lefolytatásának módja. Én a tapasztaltak alapján az összes ismerősömnek elküldtem a számukat. Jól csinálják! Hajrá, csak így tovább!”

Egy marketinges szakember

„Egyszer vis major miatt 1 órát kellett várnunk rájuk. Defektes lett az az autó, amellyel jött volna a sofőr hozzánk. Eszembe sem jutott másik sofőrszolgálatot hívni. Kaptam 50% kedvezményt a „mulasztásukért”, de nem éltem vele. Sőt, még jattoltam is, mert lelkiismeretesen tájékoztattak, és indítottak értem egy másik sofőrt. Persze az is igaz, hogy már számtalanszor megtapasztaltam, hogy amit ígérnek, az valóban úgy van.”

Tóth Gábor – üzletkötő

„Bár még csak kétszer mentünk velük, de csak gratulálni tudunk az egész csapatnak! A vezetőnek a kiváló szervezésért, a sofőröknek, pedig a lelkiismeretes és tökéletes szerepvállalásért. Van viszonyítási alapunk!”

G. Gabriella – személyi asszisztens

„Már a teljes baráti körömet a MAYDAY SOFŐRSZOLGÁLAT viszi. Remélem, hogy nekem is jut majd sofőr.”

H. Gyula – igazgató