Ne lepődjön meg, ezeket a kérdéseket valóban többször is feltették!
Nézze végig, hátha választ kap egy Önt is foglalkoztató kérdésre!
Ha nem szerepel itt, akkor hívjon bizalommal a már ismert mobilszámon, szívesen válaszolunk rá!
A lényeg, hogy senkiben ne maradjanak nyitott, megválaszolatlan kérdések.

1. Hogy működik „ez az egész”?
Ön telefonál, mi megyünk, és elvisszük az Ön kocsijával. Mivel nem akarjuk az információkat ismételni, a sofőrrendelés menete menüpont alatt részletesen tájékozódhat.

2. Az én autómat vezeti a sofőr?
A válaszunk egy határozott IGEN.

3. Mennyibe kerül?
Pontosan kiszámolhatja az Áraink menüben. Fix díjaink vannak. Előfordulhat, hogy vidéki tarifát nem talál. Ilyenkor kérjen telefonos segítséget, lehetőleg 16h után, mivel éjszaka dolgozunk. A vészhelyzetek miatt van non-stop bekapcsolva a telefonunk.

4. Az agglomerációba / vidékre is jönnek?
Természetesen.

5. Több sofőrt is kérhetünk?
Minden további nélkül.

6. … és ha azt szeretném, hogy a sofőr egész éjszaka a rendelkezésemre álljon, és vigyen egyik helyről a másikra?
Ez is megoldható.

7. Mi van akkor, ha megrendeltem a sofőrt, és kiderül, hogy mégsem kell?

Csak akkor hívjon minket, ha valóban szükségesnek érzi. Ez egy előre eldönthető dolog. Mindenesetre ha erre a rendeléstől számított max. 5 percen belül jön rá, akkor még nincs következménye. Egyébként Budapesten belül 2 000 Ft a potya kiállási díj (Budapesten kívül 2 000 Ft-tól 10 000 Ft-ig terjed), ennek kiegyenlítése szükséges. Ez nem Ön ellen van. Egyszerűen az a lényege, hogy 5 percen túl már biztosan úton van Önért egy sofőr, illetve a sofőrért egy másik sofőr. Ennek vannak költségei, és ezt kell megtérítenie. 

8. Ha rendszeres utakra szeretném, hogy sofőrt biztosítsanak, akkor is ennyibe kerül?
Egyedi megállapodási szerződés köthető, amely a rendszeresség függvényében kedvezményes árat tartalmaz.

9. Lehet egy sofőrhöz ragaszkodni?
Inkább ne, mivel ebben az esetben egyáltalán nem garantáljuk a k.b. fél órás kiállási időt, és bonyolítja a logisztikát. Az összes sofőrünk szimpatikus lesz Önnek, ebben biztosak vagyunk.

10. Miért kell fél órát várni a sofőrre, amikor én most akarok indulni?
Miért? Olyan sok a fél óra? Sok hívás esetén emiatt is sokat izgulunk, hogy tudjuk tartani, bár mostanában elég gyakran 1/4 órákat is produkálunk. Utasaink jelentős része azért is lett törzsutasunk, mert megelégelték a más cégeknél sokszor 1,5-2 órás kiállást. Beszámolójuk alapján az is előfordult, hogy ki sem mentek érte, fel sem vették a telefont.
Nem vagyunk taxisok (nem is akarunk azok lenni), nem dolgozunk olyan magas létszámmal. Egy másik érv: van fogalma arról, hogy milyen bírságokkal jár egy minimális sebesség-túllépés? Ennél lényegesen olcsóbbak a tarifáink, nem éri meg. Sokszor a fél óra is lehetetlen.

11. Honnan tudjam, hogy tényleg vigyáz-e a kocsimra egy vad idegen sofőr?
Mi nagyon is válogatott sofőrökkel dolgozunk, hat fordulós a sofőr felvétel. Gondoljon csak bele, ez a saját érdekünk is. Mi nem gyilkoljuk az autókat csak azért, mert nem a miénk. Azt szeretnénk, ha legközelebb is minket választana, illetve tovább ajánlana az ismerőseinek. Ez ilyen egyszerű.

12. Mi történik akkor, ha út közben sérül az autóm?
Ez attól függ, hogy kinek a hibájából. Azé a felelősség, aki a kárt okozta. Ha mi hibáztunk, akkor ez a mi terhünk. Egyértelmű. Ezért van biztosításunk.

13. Ugye nem tudja meg másnap a fél világ, hogy éjjel sofőrszolgálatra volt szükségem?
Csak akkor, ha annyira elégedett lenne, hogy nem bírja magában tartani, és Ön elhíreszteli. Sofőrjeinknek titoktartási kötelezettségük van.

14. (Előzetes érdeklődés esetén: ) Ugye dolgoznak éjjel?
A munkaidőnk 20h-tól 5h-ig tart, tehát ezen időintervallumon belül hívjon minket nyugodtan.

15. (A kedvencünk, amikor az utas megkérdezi a sofőrtől: ) Tud vezetni?
Célunk, hogy ne csak egyszerűen vezessenek a sofőrjeink, hanem defenzív vezetési stílust valósítsanak meg. Ettől függetlenül sajnos előfordulhat, hogy hibáznak az emberek. Ez minden szolgáltatói szegmensben így van.

16. Vezetett már ilyen autót?
Nem biztos, de ha igen, az sem jelent semmit. Tapasztalataink szerint vannak teljesen könnyen kezelhető autók, és vannak szokatlanok. Törekszünk a minél hamarabb megszokni az adott autó sajátosságait.

17. Mi volt a legdurvább autó, amit eddig vezettek?
Mit értünk legdurvább alatt? A legdrágább-, és egyben a legnehezebben kezelhető, egy Lamborghini Murcielago volt fagyos úton – rendszeresen. Amik viszont maradandó élményt okoznak – elsősorban a hangjuk miatt -, azok a Ferrarik. A lényeg, hogy akármilyen kocsiról legyen is szó, amiatt nem kell aggódnia, hogy nem vállaljuk.

18. Összesen hány sofőrrel dolgoznak?
Ez mindig változó, úgyhogy erre nem tudunk válaszolni. Szezonális tevékenységről van szó.

19. Rendezvényekről való „haza sofőrködést” is vállalnak?
Természetesen. Imádjuk a rendezvényeket, úgyhogy szóljon, ha tud egyről, illetve ajánljon minket a társaságnak!

20. Ha mondom a címet, odatalálnak, vagy navigálni kell?
Ha előre tudjuk a címet, akkor nagyobb a valószínűsége, hogy odatalálunk. Ezzel együtt elképzelhető, hogy az első úton egy kis segítséget kérünk. Törzsutasaink jelentős része – ha nem beszélgetünk-, általában elalszanak út közben, vagyis odatalálunk.